نوشته شده توسط : نت ویر

به عنوان یک مسافر، یکی از ضروری ترین کارهایی که باید در بدو ورود به امارات و دبی انجام دهید، خرید یک سیم کارت است. در این مقاله، تمام جزئیات لازم در مورد خرید سیم کارت دبی یا به طور کلی خرید سیم کارت اماراتی و ارائه شده است.

هزینه خرید سیمکارت در امارات چقدر است؟

در حال حاضر هزینه خرید سیمکارت دبی از 50 تا 90 درهم متغییر است. شما می توانید با توجه به نیازهای خاص خود و نوع اپراتور بهترین سیم کارت را برای خود تهیه کنید. حتی این امکان وجود دارد که سیم کارت را به رایگان دریافت کنید.

از کجا سیم کارت دبی بخریم؟

به عنوان گردشگر شما نیازی به سیم کارت های دائمی یا طرح های طولانی مدت ندارید زیرا احتمالا نهایتا 1 ماه در دبی به گشت و گذار و یا انجام کارهای ضروری خود زمان نیاز دارید. بنابراین شما می توانید سیم کارت های مخصوص گردشگری که توسط اپراتورهای موجود ارائه می شود را خریداری کنید.

شما به سادگی می توانید از طریق غرفه های تلکام موجود در فرودگاه یا در سطح شهر به راحتی اقدام به خرید سیم کارت امارات کنید. در واقع شرکت های مختلف خدمات مخابراتی و همچنین خود اپراتورها نمایندگی های فعالی در قالب کیوسک های مخابراتی دارند که کار خرید سیمکارت دبی را برای شما آسان تر می کنند.

آیا از ایران هم می شود سیم کارت امارات را خرید؟

بله در فرودگاه بین اللملی امام خمینی تهران امکان خرید سیم کارت دبی وجود دارد. در واقع می توانید از هر دو اپراتور معرفی شده در این مقاله سیم کارت خریداری کنید. اما از آنجا که ممکن است هزینه خرید برای شما گران تمام شود، انجام اینکار چندان توصیه نمی شود. در واقع تا زمانی که بتوانید سیمکارت را با قیمت کمتر در خود دبی بخرید و یا اینکه حتی به صورت رایگان از فرودگاه دبی تهیه کنید، نیازی به خرید با هزینه بالا در ایران نیست.

منبع: safar.today





:: موضوعات مرتبط: گردشگری , ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: